شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

سوالات رایج درباره حفاظ شاخ گوزنی (بخش دوم)

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

سال ها است که انسان ها برای جلوگیری از ورود سارقین به منازل از حفاط دیوار استفاده می کنند. حفاظ روی دیوار دارای انواع متفاوتی نظیر حفاظه لیلیوم، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ بوته ای، حفاظ آبشاری و حفاظ لاله ای می باشد که هریک مدارای ویژگی ها، مزایا، کاربردها و قیمت خاص  خود می باشند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از پربازده ترین انواع حفاظ روی دیوار است. در مقاله سوالات رایج درباره حفاظ شاخ گوزنی (بخش اول) پاسخ تعدای از پرسش های رایج درباره این نوع حفاظ بیان شد. در این بخش به پاسخ دهی تعدادی دیگر از مهم ترین و متداول ترین سوالات مشتریان درباره حفاظ دیوار خواهیم پرداخت.
شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از حرفه ای رین تولید کنندگان حفاظ دیوار است که از ابتدای انتخاب نوع حفاظ تا نصب حفاظ روی دیوار و پایان کار با شما خواهد بود.


حفاظ شاخ گوزنی


مهم ترین سوالات درباره حفاظ شاخ گوزنی


  • حفاظ شاخ گوزنی از چه جنسی ساخته می شود؟

حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای نوک نیز ساخته می شود. هماطور که می دانید میلگرد براساس قطری که دارد دارای مقاومت های گوناگونی است. در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از ترکیب 90 درصدی میلگرد 10 با مقدار 10 درصد میلگرد 8 استفاده می شود که ترکیبی با دوام بوده و بخاطر شکل خاص حفاظ شاخ گوزن، این نوع حفاظ دیوار در برابر خم شدن، برش و شکستن بسیار مقاوم می باشد.

  •  حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت نصب می شود؟

همانطور که در مقاله حفاظ شاخ گوزنی و شیوه نصب آن توضیح دادیم، این نوع حفاظ قابل نصب بر روی دیوار و حتی لبه پنجره ها بوده و با توجه به بستری که روی آن نصب می گردد از روش های متنوعی استفاده می شود تا حفاظ کاملا محکم و استوار بر روی محل نصب باقی بماند.

  • حفاظ شاخ گوزنی چگونه ساخته می شود؟

برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی میلگردهای نوک تیز حالت داده شده را طبق الگوی خاصی که شرکت سازنده از آن آگاه است، توسط جوش CO2 به یکدیگر می چسبانند. این نوع جوش، بر خلاف جوش الکترود مقاوم بوده و نمی توان آن را به سادگی شکست. علاوه بر این، جوش CO2 گل جوش ندارد و بسیار تمیز است. بنابر این پس از رنگ آمیزی، ظاهری بسیار زیبا و یکدست خواهد داشت.
 
  • قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

قیمت حفاظ شاخ گوزن در مقایسه با حفاظ سر نیزه ای قدری به صرفه تر است و هزینه خرید این نوع حفاظ کاملا به انتخاب های سفارش دهنده حفاظ مرتبظ است. عواملی نظیر تراکم و ارتفاع حفاظ نقش مهمی در تعیین قیمت انواع حفاظ روی دیوار ایفا می کنند.

  •  چگونه می توان از قیمت حفاظ شاخ گوزنی مطلع شد و از نمونه کارها بازدید نمود؟

جهت کسب اطلاعات درباره قیمت حفاظ روی دیوار، دریافت مشاوره رایگان و طرح پرسش های خود می توانید از طریق تماس تلفنی، مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به شرکت صنایع فلزی کاوه اقدام فرمایید.
همچنین برای مشاهده نمونه حفاظ های نصب شده برای مشتریان می توانید به وب سایت شرکت صنایع فلزی کاوه مراجعه فرمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۳۱
  • ۷۹۲ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی