شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

سال ها است که انسان ها برای جلوگیری از ورود سارقین به منازل از حفاط دیوار استفاده می کنند. حفاظ روی دیوار دارای انواع متفاوتی نظیر حفاظه لیلیوم، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ بوته ای، حفاظ آبشاری و حفاظ لاله ای می باشد که هریک مدارای ویژگی ها، مزایا، کاربردها و قیمت خاص  خود می باشند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از پربازده ترین انواع حفاظ روی دیوار است. در مقاله سوالات رایج درباره حفاظ شاخ گوزنی (بخش اول) پاسخ تعدای از پرسش های رایج درباره این نوع حفاظ بیان شد. در این بخش به پاسخ دهی تعدادی دیگر از مهم ترین و متداول ترین سوالات مشتریان درباره حفاظ دیوار خواهیم پرداخت.
شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از حرفه ای رین تولید کنندگان حفاظ دیوار است که از ابتدای انتخاب نوع حفاظ تا نصب حفاظ روی دیوار و پایان کار با شما خواهد بود.


حفاظ شاخ گوزنی


مهم ترین سوالات درباره حفاظ شاخ گوزنی


  • حفاظ شاخ گوزنی از چه جنسی ساخته می شود؟

حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای نوک نیز ساخته می شود. هماطور که می دانید میلگرد براساس قطری که دارد دارای مقاومت های گوناگونی است. در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از ترکیب 90 درصدی میلگرد 10 با مقدار 10 درصد میلگرد 8 استفاده می شود که ترکیبی با دوام بوده و بخاطر شکل خاص حفاظ شاخ گوزن، این نوع حفاظ دیوار در برابر خم شدن، برش و شکستن بسیار مقاوم می باشد.

  •  حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت نصب می شود؟

همانطور که در مقاله حفاظ شاخ گوزنی و شیوه نصب آن توضیح دادیم، این نوع حفاظ قابل نصب بر روی دیوار و حتی لبه پنجره ها بوده و با توجه به بستری که روی آن نصب می گردد از روش های متنوعی استفاده می شود تا حفاظ کاملا محکم و استوار بر روی محل نصب باقی بماند.

  • حفاظ شاخ گوزنی چگونه ساخته می شود؟

برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی میلگردهای نوک تیز حالت داده شده را طبق الگوی خاصی که شرکت سازنده از آن آگاه است، توسط جوش CO2 به یکدیگر می چسبانند. این نوع جوش، بر خلاف جوش الکترود مقاوم بوده و نمی توان آن را به سادگی شکست. علاوه بر این، جوش CO2 گل جوش ندارد و بسیار تمیز است. بنابر این پس از رنگ آمیزی، ظاهری بسیار زیبا و یکدست خواهد داشت.
 
  • قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

قیمت حفاظ شاخ گوزن در مقایسه با حفاظ سر نیزه ای قدری به صرفه تر است و هزینه خرید این نوع حفاظ کاملا به انتخاب های سفارش دهنده حفاظ مرتبظ است. عواملی نظیر تراکم و ارتفاع حفاظ نقش مهمی در تعیین قیمت انواع حفاظ روی دیوار ایفا می کنند.

  •  چگونه می توان از قیمت حفاظ شاخ گوزنی مطلع شد و از نمونه کارها بازدید نمود؟

جهت کسب اطلاعات درباره قیمت حفاظ روی دیوار، دریافت مشاوره رایگان و طرح پرسش های خود می توانید از طریق تماس تلفنی، مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به شرکت صنایع فلزی کاوه اقدام فرمایید.
همچنین برای مشاهده نمونه حفاظ های نصب شده برای مشتریان می توانید به وب سایت شرکت صنایع فلزی کاوه مراجعه فرمایید.

  • ماندانا gh

جلوگیری از ورود افراد ناخواسته علی الخصوص سارقین، به منزل، محل کار، محیط آموزشی و حریم های اختصاصی، امری طبیعی است که از نیاکان ما به ما رسیده است. انسان های اولیه از دوران باستان با روش هایی نظیر تله گذاری جلوی ورود خطر به حریم زندگی خود را می گرفتند. رفته رفته با پیشرفت تمدن، انسان ها برای حفاظت از حریم خود، از پرچین، حصار و حفاظ روی دیوار استفاده نمودند. امروزه پیشرفت صنعت سبب شده تا انواع حفاظ روی دیوار طراحی و ساخته شود. حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ آبشاری و حفاظ لاله ای، همگی از کارآمدترین انواه حفاظ دیوار می باشند که براساس نیاز مشری در محل مورد نظر نصب می گردند. جنانچه برای سفارش نوع حفاظ روی دیوار تردید دارید یا سوالاتی در رابطه با حفاظ روی دیوار دارید، حتما با تیم مشاوران شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این افراد کارآزموده بهره مند گردید.


حفاظ لاله ای


حفاظ لاله ای چیست؟

یکی از کارآمدترین انواع حفاظ روی دیوار، حفاظ لاله ای است. همانطور که از نام این حفاظ دیوار نیز پیدا است، حفاظ لاله ای ظاهری شبیه گل های لاله دارد. از این روی حفاظ لاله ای را نیز همچون حفاظ لیلیوم، می توان یکی از زیباترین انواع حفاظ روی دیوار دانست.

این حفاظ دیوار که از تریکیب میلگرد 10 به میزان 90 درصد و میلگرد 8 به میزان 10 درصد ساخته می شود، دارای مقاوت بسیار بالا در برابر خم خوردگی، شکستن و برش می باشد و می توان آن را حفاظی امن برای جلوگیری از عبور سارقین از روی دیوار دانست.


رنگ، ارتفاع و تراکم حفاظ لاله ای

حفاظ لاله ای نیز همانند سایر انواع حفاظ دیوار در رنگ های متنوعی تولید می شود و برای زیبایی بیشتر، باید رنگ آن با دیوار محل نصب هماهنگی داشته باشد.
این نوع حفاظ را می توان با ارتفاع متفاوتی ساخت که بسته به نیاز و سفارش مشتری تعیین می گردد. اما ارتفاع 90 سانتی متر، اندازه ایده آلی برای حفاظ لاله ای محسوب می شود.
به همین شکل در مورد تراکم فاظ لاله ای نیز انتخاب با مشتری می باشد. بدیهی است که هرچه تراکم بالاتر رود، کارآیی حفاظ بیشتر شده و عبور از روی دیوار دشوارتر می گردد. تراکم 4 گل در هر شاخه 1 و نیم متری، مقدار قایب قبولی محسوب می گردد.

جالب است بدانید که انواع حفاظ لاله ای تولید شده توسط شرکت های مختلف دارای تفاوت اندکی با یکدیگر می باشند.


علاوه بر شرکت صنایع فلزی کاوه با سال ها تجربه در زمین طراحی و تولید انواع حفاظ روی دیوار، اقدام به تولید حفاظ لاله ای نموده است که نمونه آن را در تصویر مشاهده می فرمایید. همچنین برای دیدن تثصایر سایر مدل های حفاظ و نمونه کارهای اجرا شده توسط متخصصین شرکت صنایع فلزی کاوه، می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.
همچنین جهت طرح پرسش ها و دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب حفاظ و تعیین ارتفاع و تراکم آن یا سایر سوالات، می توانید به صورتی حضوری به ایا شرکت مراجعه کرده یا از طریق تماس تلفنی با مشاوران صنایع فلزی کاوه در ارتباط باشد.

  • ماندانا gh

حفاظ شاخ گوزنی یکی از پر کاربردترین انواع حفاظ روی دیوار است که با حدود 200 سر نیزه تیز، تقریبا عبور از روی دیوار را برای سارقین غیر ممکن می سازد. شرکت صنایع فلزی کاوه که یکی از با تجربه ترین تولید کنندگان انواع حفاظ دیوار است، در زمینه مشاوره و نصب انواع حفاظ ها نیز فعالیت دارد. در ادامه برخی از سوالات رایج در مورد حفاظ شاخ گوزنی که توسط تیم حرفه ای پاسخ داده شده است را مطالعه فرمایید.


حفاظ شاخ گوزنی


سوالات مهم درباره حفاظ شاخ گوزنی



کارآیی حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ سرنیزه ای بیشتر بوده و وزن کمتری نیز دارد. همچنین از نظر اقتصادی خرید حفاظ شاخ گوزن به صرفه تر می باشد. از لحاظ زیبایی نیز حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سرنیزه ای برتری دارد.


  • مناسب ترین ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی کدام است؟

حفاظ شاخ گوزن در ارتفاع های گوناگونی تولید می گردد که در نهایت انتخاب آن بر عهده مشتری است. این حفاظ دیوار معمولا در ارتفاع های 50 الی 120 سانتی متر ساخته می شود. اما برای آنکه حفاظ شاخ گوزنی بیشترین کارآیی ممکن را داشته باشد ارتفاع آن باید حداقل به 75 سانتی متر برسد.

  • بهترین عرض حفاظ شاخ گوزن چند سانتی متر است؟

عرض حفاظ شاخ گوزنی تا حدی به دیواری که روی آن نصب می شود بستگی دارد و یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که عبور از روی دیوار را غیر ممکن می سازد. عرض استاندارد و مناسب برای این نوع حفاظ 50 سانتی متر برآورد شده است.

  • برای افزایش کارآیی حفاظ شاخ گوزنی چه تراکمی مناسب تر است؟

یکی از فاکتورهای مهم که مانع از عبور ساریین از روی حفاظ دیوار می گردد، تراکم می باشد. حفاظ شاخ گوزنی با ترکم های متفاوتی ساخته می شود، اما آنچه مسلم است هرچه تراکم بیشتر باشد، عبور از روی آن دشوارتر شده و زیبایی حفاظ نیز بیشتر خواهد شد.

  • حفاظ شاخ گوزنی از چه چیزی ساخته می شود؟

جنس حفاظ شاخ گوزنی میلگرد است. میلگرد دارای قطرهای متفاوتی می باشد که حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد 10 (میلگردی با قطر ده میلیمتر) ساخته می شود. این نوع میلگرد از مقاومت مناسبی برخوردار بوده و به علت ساختمان خاص حفاظ شاخ گوزنی، امکان خم کردن، شکستن و یا برش دادن آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

  • چه رنگی برای حفاظ شاخ گوزی مناسب تر است؟

رنگ حفاظ دیوار با توجه به دیواری که روی آن نصب می شود و سلیقه مشتری قابل تغییر است. انواع حفاظ روی دیوار به رنگ های سفید، مشکی، طلایی، دورنگ و... موجود می باشد و برای افزایش زیبایی ساختمان، باید رنگ مناسبی انتخاب گردد. در حال حاضر رایج ترین رنگ های مورد استفاده برای حفاظ شاخ گوزن مشکی، قهوه ای سوخته، مشکی-مسی، کرم و سفید می باشد.

درصورتی که هنوز هم درباره انتخاب حفاظ روی دیوار ساختمان مورد نظرتان تردید یا سوالی دارید، می توانید از طریق مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت صنایع فلزی کاوه، تماس تلفنی و یا مراجعه به وب سایت این شرکت، از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

  • ماندانا gh

تامین امنیت و جلوگیری از ورود افراد نا خواسته به حریم منازل، شرکت ها، باغ ها، کارگاه ها و... یکی از ابتدایی ترین اقداماتی است که از سالیان دور تا کنون، توسط صاحبین و ساکنین املاک صورت می گیرد.
اگرچه راه های متنوعی مثل نصب دوربین های امنیتی و استخدام نگهبان برای حفظ امنیت ساختمان ها بسیار رایج است، اما یکی از ساده ترین، ارزانترین و کارآمدترین روش های جلوگیری از ورود ساریقین و افراد نا خواسته به هر ساختمانی، استفاده از انواع حفاظ روی دیوار است.
با وجود آنکه این روزها شرکت های گوناگونی در زمینه تولید حفاظ دیوار به فعالیت می پردازند، اما مهم است برای سفارش چنین محصول مهمی به یک تولید کننده با تجربه مراجعه نمایید. چرا که ارتفاع، عرض و تراکم حفاظ روی دیوار، عامل بسیار مهمی در افزایش کارآیی آن است. مشاوران کارآزموده شرکت صنایع فلزی کاوه که یکی از سازندگان باتجربه حفاظ دیواری است، به صورت تلفنی، مراجعه حضوری و حتی تماس آنلاین از طریق وب سایت شرکت، آماده ارائه پیشنهاد برای انتخاب بهترین نوع حفاظ روی دیوار و همچنین پاسخگویی به سوالات شما در زمینه قیمت حفاظ دیوار می باشند.


حفاظ لیلیوم


حفاظ لیلیوم چیست؟

حفاظ دیوار دارای انواع متنوعی است که ساده ترین و قدیمی ترین نوع آن حفاظ سرنیزه ای می باشد. اما طی سالیان گذشته نمونه های کار آمدتر و ایمن تر حفاظ روی دیوار، نظیر حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آبشاری و حفاظ لیلیم وارد بازار شده اند که هریک از آن ها به شیوه خود مانع از عبور سارقین از روی دیوار می شوند.
حفاظ لیلیوم که از 90% میلگرد 10 و 10% میلگرد 8 با سرهای نوک تیز ساخته می شود، در عین حال که دارای ظاهری زیبا می باشد، از کارآیی بسیار مناسبی برخوردار بوده و حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم ایمن تر می باشد.
معولا حفاظ لیلیوم را در ارتفاع های متفاوتی بین 50 سانتی متر الی یک متر و 40 سانتی متر می سازند. همچنین این حفاظ دیوار در تراکم های متنوعی ساخته می شود که رایج ترین و کارآمدترین آن 2 یا 3 گل اصلی در هر شاخه می باشد.  نکته مهم دیگری که در میزان کارآیی حفاظ تاثیر بسیاری دارد، عرض حفاظ است که بهتر است از 50 سانتی متر کمتر نباشد. این نکه در ساخت حفاظ لیلیوم رعایت شده و عرض این نوع حفاظ بین 50 تا 75 سانتی متر است که تعیین آن به محل نصب و خواسته مشتری بستگی دارد.
برای زیبایی بیشتر حفاظ لیلیوم را معمولا به صورت دو رنگ، رنگ آمیزی می نماید، اما در صورت تمایل می توانید آن را تک رنگ نیز سفارش دهید.
قیمت حفاظ  دیوار از جمله حفاظ لیلیوم به عوامل متفاوتی نظیر هزینه تولید حفاظ، تراکم شاخه ها، ارتفاع حفاظ و... بستگی دارد. اما در صورت تمایل می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس گرفته و تمامی سوالات خود را مطرح کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان متخصیص حاضر در شرکت صنایع فلزی کاوه ، در انتخاب نوع حفاظ دیوار، تراکم، ارتفاع و... بهره ببرید.

  • ماندانا gh

یکی از ابتدایی ترین اقداماتی که افرد پس از ورود به یک منزل یا ساختمان جدید انجام می دهند، تحت کنترل قرار دادن رفت و آمدها و جلوگیری از ورود افراد نا خواسته می باشد. بدین منظور روش های متعددی وجود دارد. برخی ساختمان ها دارای نگهبان هستند که وظیفه حفاظت از خودرو ها و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به ساختمان را بر عهده دارد. که البته استخدام نگهبان قابل اعتماد نیز دشواری هایی داشته و مستلزم پرداخت حقوق ماهیانه است. برخی دیگر، از دوربین های مداربسته استفاده می کنند. این دوربین های گران قیمت، جلوی سرقت را نمی گیرند اما در شناسایی مجرمان مفید هستند. بعلاوه با قطعی برق از کار خواهند افتاد.
یکی دیگر از رایج ترین روش های حفاظت از ساختمان ها استفاده از انواع گوناگون حفاظ روی دیوار نظیر حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، نرده بوته ای و... است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای و... نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و با توجه به ارتفاع و تراکم هر حفاظ نیز متغیر است. به همین سبب بهتر است به منظور انتخاب مناسب ترین نوع حفاظ روی دیوار و اطلاع از قیمت ها از مشاوره رایگان متخصصین با تجربه شرکت صنایع فلزی کاو برخوردار شوید.


حفاظ بوته ای


حفاظ بوته ای چیست ؟

حفاظ بوته ای که به نام نرده بوته ای ، حفاظ بوته خاری و حفاظ خاری نیز شناخته می شود، یکی از کارآمدترین انواع حفاظ روی دیوار است و همانطور که از نامش پیدا است، شباهت بسیار زیادی به بوته های خار دارد. نرده بوته ای که با ارتفاع های مختلف از 30 سانتی متر الی 140 سانتی متر ساخته می شود که ارتفاع 90 سانتی متر معمولا مناسب ترین ارتفاع برای این نوع حفاظ است. حفاط بوته ای همچنین دارای تراکم های مختلفی از 8 تا 16 ردیف اصلی در هر شاخه بوده و عرض آن بین 3 الی 75 سانتی متر می باشد. همانند سایر انواع حفاظ روی دیوار، برای نرده بوته ای نیز می توانید رنگ دلخواه خود را با توجه به رنگ ساختمان و محل نصب نرده انتاب کنید تا نصب نرده تاثیر منفی در زیبایی ظاهری ساختمان نگذارد. با توجه به ارتفاع حفاظ، تراکم، دیواری که حفاظ روی آن نصب می گردد و بسیاری موارد دیگر، قیمت حفاظ روی دیوار متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت ها و مشاهده تصاویر نمونه های ساخته شده می توانید از سایت شرکت صنایع فلزی کاوه دیدن فرمایید.
نرده بوته ای نیز مانند سایر انواع حفاظ روی دیوار ز جنس میلگرد بسیار مقاوم ساخته می شود که دارای سرهای تیز برای جلوگیری از عبور سارقین از روی دیوار می باشد. از نظر کارآیی می توان حفاظ بوته ای را شبیه ترین مدل به حفاظ شاخ گوزنی دانست. اما اگر ذره ای در انتخاب نوع حفاظ تردید دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت حفاظ روی دیوار، بهترین تراکم در هر شاخه، مناسب ترین ارتفاع حفاظ برای محل مورد نظر و... دارید، می توانید با شماره های شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید، یا از طریق مراجعه حضوری از مشاوره رایگن بهره مند گردید.

  • ماندانا gh

از دیرباز تا کنون انسان ها برای دفع ورود احتمالی سارقین و حیوانات به منازل و محل زندگی خود، از روش های گوناگونی مثل حصار کشی، تله گذاری و... استفاده می کردند. پس از سال ها، نیاز به مراقبت از محیط زندگی و کار و جلوگیری از ورود نا خواسته  اشخاص به حریم شخصی، همچنان یکی از اولویت هایی است که باید به آن توجه گردد. اما با وجود پیشرفت های اخیر تکنولوژی، روش های نوین و کارآمدتری برای حفاظت از ساختمان ها ابداع شده است که برخی از آن ها مانند نصب دوربین های مدار بسته پر خرج بوده و برخی نیز همچون نصب حفاظ روی دیوار کم خرج اما بسیار مفید می باشند.
حفاظ روی دیوار دارای انواع متفاوتی نظیر حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه ای، نرده بوته ای، حفاظ آبشاری و... می باشد. همچنین قیمت حفاظ روی دیوار نیز بسته به تراکم و ارتفاع حفاظ متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات مورد نیاز و دریافت مشاوره به منظور انتخاب بهترین نوع حفاظ روی دیوار می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه که یکی از تولید کنندگان با تجربه انواع حفاظ روی دیوار می باشد، تماس بگیرید.


حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ آبشاری چیست؟

حفاظ آبشاری همانطور که از نامش پیدا است، ظاهری پله پله و آبشار مانند دارد که گذر از روی دیوار را بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن می سازد.
برای ساخت حفاظ آبشاری از میلگرد های نوک تیزی استفاده می گردد که طبق الگویی خاص به یکدیگر متصل شده اند و شاخه های وک تیزی نیز از آن ها منشعب می شود. این نوع حفاظ دیوار، به دلیل ظاهر خار مانند و مدرنی که دارد، خدشه ای به زیبایی ساختمان وارد نمی آورد. همچنین می توانید به هنگام سفارش حفاظ آبشاری، با توجه به رنگ ساختمان و دیواری که حفاظ بر روی آن نصب می گردد، رنگ های متنوعی انتخاب نمایید.
حفاظ آبشاری از ارتفاع 50 الی 10 سانتی متر قابل ساخت می باشد. لازم به ذکر است که این حفاظ در تراکم های گوناگونی ساخته می شود که فشردگی شاخه ها را مشخص می نماید. تراکم حفاظ آبشاری از 11 الی 14 ردیف اصلی در هر شاخه متغیر می باشد.
بهترین ارتفاع انواع حفاظ روی دیوار و مناسب ترین تراکم برای هر ساختمانی، با توجه به موقعیت ساختمان، محل نصب و بسیای فاکتورهای دیگر، کاملا منحصر بفرد بوده و به سادگی توسط کارشناسان و مشاوران شرکت صنایع فلزی کاوه قابل تعیین است.
حفاظ آبشاری سومین حفاظ روی دیوار ارزان قیمت، پس از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای می باشد. جهت اطلاع از قیمت حفاظ روی دیوار می توانید از طریق تماس تلفنی، مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به شرکت صنایع فلزی کاوه اقدام فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین با تجربه و کار آزموده شرکت صنایع فلزی کاوه بهره مند شوید.
از شما دعوت می کنیم اطلاعات و تجربیات خود را در مورد حفاظ آبشاری، حفاظ شاخ گوزنی و سایر انواع حفاظ روی دیوار ، در بخش نظرات همین مطلب و سایر مطالب وبلاگ، با ما ودیگر هموطنان در میان بگذارید.

  • ماندانا gh

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه های حفاظت از ساختمان ها در برابر تردد سارقین از روی دیوار، نصب حفاظ است. اما به سبب آنکه ارتفاع هر دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان، میزان بودجه و... در هر مورد منحصر بفرد است، تا کنون انواع گوناگونی از حفاظ روی دیوار ساخته شده است که حفاظ سرنیزه ای، قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع آن می باشد.
شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از برترین تولید کنندگان نرده های روی دیوار است که به منظور سفارش و حتی انتخاب نوع حفاظ مورد نظر خود می توانید با مراجعه به وب سایت، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری، از پیشنهادات متخصصین این شرکت بهره مند گردید.


حفاظ سرنیزه ای


حفاظ سرنیزه ای چیست؟

همانطور که پیش تر اشار شد، حفاظ سرنیزه ای یکی از مداول ترین و شناخته شده ترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد. شکل سنتی حفاظ سرنیزه ای به صورت صفی از نرده ها با فاصله بسیار اندک است که در قسمت بالا درست همانند نوک یک نیزه تیز می باشد.
اگرچه این نسل از حفاظ روی دیوار نسبت به نمونه های جدید تر همچون حفاظ شاخ گوزنی  و حتی حفاظ سر نیزه ای مدرن، دارای امنیت کمتری است، اما نمی توان کارآیی قابل قبول آن را کتمان کرد.
این نوع نرده دیواری نیز همانند سایر انواع حفاظ روی دیوار، در تراکم و ارتفاع های متفاوتی ساخته شده و به رنگ های متنوعی رنگ آمیزی می شوند.
علاوه بر مدل سنتی حفاظ سرنیزه ای که از میله های صاف و عمودی ازجنس میلگرد تشکیل می شد، نمونه های دیگری از این نوع حفاظ روی دیوار، با ظاهر زیباتر و در رنگ های متنوع نیز ساخته شده است. جدیدترین نوع حفاظ سرنیزه ای، حفاظ سرنیزه ای مدرن است.


حفاظ سرنیزه ای مدرن چیست؟

نمونه بهبود یافته ای ای از حفاظ سرنیزه ای است که در طراحی آن تمامی عیوب حفاظ سرنیزه ای سنتی برطرف شده است. حفاظ سرنیزه ای مدرن نیز از جنس میلگرد و مطابق سفارش مشتری در رنگ ها، تراکم ها و ارتفاع های متفاوتی ساخته می شود. تفاوت اصلی حفاظ سرنیزه ای مدرن و حفاظ سرنیزه ای سنتی، ساختار خاص قسمت نیزه ها و تغییرات ویژه در این قسمت است.
جالب است بدانید که حفاظ سرنیزه ای مدرن ابتکاری از شرکت صنایع فلزی کاوه و مختص این شرکت است تا امنیت منازل و شرکت ها به بالاترین میزان ممکن تامین گردد.


مشخصات کلی حفاظ سرنیزه ای

به طور کلی امروزه حفاظ های سرنیزه ای از نظر شکل ظاهری تفاوت های اندکی داشته اند که این تغییرات در راستای زیباتر شدن و همچنین افزایش کارآیی نرده های دیواری می باشد. اغلب این حفاظ های در سه ارتفاع 100، 120 و 150 سانتی متر ساخته می شوند. همچنین رایج ترین تراکم در ساخت حفاظ سرنیزه ای، به صورت 16 ردیف اصلی در هر شاخه بوده و طول هر شاخه نیز برابر با 2 متر می باشد. همچنین شرکت صنایع فلزی کاوه از سر نیزه های پرسی در ساخت این نوع حفاظ استفاده می نماید تا بالاترین دوام و بهترین کیفیت را به مشتری ارائه دهد.

  • ماندانا gh

یکی از ضروری ترین اقدامات اولیه ای که ساکنین جدید هر ساختمان باید به آن بپردازند، تامین امنیت و مسدود نمودن راه عبور سارقین می باشد. از جمله ساده ترین روش های جلوگیری از رفت و آمد سارقین از روی دیوار و پرچین منازل، استفاده از انواع حفاظ روی دیوار است. حفاظ روی دیوار به 5 گروه سرنیزه ای، آبشاری، بوته ای، لیلیوم و حفاظ شاخ گوزنی تقسیم می شود.

هر حفاظ دارای ارتفاع و تراکم متفاوتی است و صد البته برای هر محیطی نوع مشخصی از حفاظ کارآیی دارد. به همین دلیل است که مشاورین شرکت صنایع فلزی کاوه به طور رایگان در انتخاب بهترین نوع حفاظ روی دیوار به شما کمک می نمایند.


حفاظ روی دیوار


حفاظ سر نیزه ای

یکی از قدیمی ترین انواع حفاظ های روی دیوار است که به شکل نرده های نوک تیز با ارتفاع گوناگون بر روی دیوار نصب می شود. ساختار این نوع نرده روی دیوار به گونه ای است که حدود یک متر یا بیشتر، ارتفاع دیوار را بالا می برد و به علت تیز بودن، امکان گذر از روی آن وجود نخواهد داشت.


حفاظ آبشاری

یکی از پرکاربردترین و ارزان قسمت ترین انواع حفاظ روی دیوار، نوع خاصی از نرده های محافظ به نام حفاظ آبشاری است که به شکل طبقه ای و پله پله ساخته می شود. این نوع حفاظ دارای ظاهر زیبایی نیز می باشد.

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای را به نام های دیگری نظیر حفاظ خاری یا حفاظ بوته خواری نیز می شناسند. نام و طراحی ویژه این نوع نرده روی دیوار، بر گرفته از خارهای درهم تنیده و تیز بیابانی است و اگر ارتفاع و تراکم مناسبی برای محل مورد نظر سفارش دهید، رفت و آمد از روی دیوار را تقریبا غیر ممکن خواهد ساخت.

بدیهی است که قیمت حفاظ بوته ای بسته به متراژ سطحی که قصد نصب نرده بر روی آن را دارید، تراکم و ارتفاع مورد نظر، تغییر خواهد نمود. به منظور کسب اطلاعات صحیح می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه که از تولید کنندگان انواع حفاظ روی دیوار می باشد، تماس بگیرید.


حفاظ لیلیوم

اگر زیبایی حفاظ برایتان در درجه اول اولیویت قرار دارد، حفاظ لیلیوم بهترین انتخاب است. همچنین حفاظ روی دیوار لیلیوم دارای درجه امنیت بسیار بالایی نیز می باشد. حفاظ لیلیوم معمولا به صورت دو رنگ تولید می شود، اما نمونه های تک رنگ آن نیز قابل سفارش می باشد.


حفاظ شاخ گوزنی

یکی از بهترین انواع حفاظ روی دیوار است که به دلیل الگوی ساخت خاص و سرهای نوک تیز شاخ ها، تقریبا رفت و آمد هر جنبنده ای از روی دیوار و سر در ساختمان ها را مختل می سازد. حفاظ شاخ گوزنی از جنس میلگرد ساخته می شود و مطابق سفارش مشتری دارای رنگ، تراکم و ابعاد متفاوتی خواهد بود.

 
در صورتی که تمایل به نصب حفاظ روی دیوار منزل یا محل کار خود را دارید، از شما دعوت می کنیم از راهنمایی تلفنی یا حضوری مشاورین صنایع فلزی کاوه استفاده نموده و با مراجعه به وب سایت این شرکت از نمونه های ساخته شده دیدن فرمایید، تا مناسب ترین نوع حفاظ روی دیوار را سفارش دهید.


  • ماندانا gh

تامین امنیت ساختمان، یکی از اقدامات اولیه ای است که باید پیش از ساکن شدن در منازل صورت گیرد. همچنین شرکت ها نیز به منظور جلوگیری از سرقت لوازم و اسناد مهم شرکتی باید به فکر راهی برای جلوگیری از ورود سارقین باشند. نصب انواع حفاظ دیوار، از جمله ساده ترین و ارزان ترین روش ها برای جلوگیری از ورود سارقین می باشد.

اما حفاظ روی دیوار نیز انواع متفاوتی مانند نیزه ای، آبشاری و بوته ای دارد که برای انتخاب مناسب ترین حفاظ می توانید از مشاوره رایگان متخصصین شرکت صنایع فلزی کاوه استفاده نمایید.


حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ  شاخ گوزنی نوعی حفاظ بوته ای و یکی از جدیدترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد. این نوع حفاظ روی دیوار، از در هم تنیدن میلگردهای نوک تیز ساخته می شود، به گونه ای که در عین داشتن ظاهری زیبا به شکل شاخ گوزن، هر گونه رفت و آمد از روی دیوار را غیر ممکن می سازد. حفاظ شاخ گوزنی قابلیت اتصال بر لبه پنجره، سر در ورودی خانه ها، لبه دیوارها و انواع محیط های فلزی، سنگی، سیمانی و... را دارد.

شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از برترین تولید کنندگان انواع حفاظ روی دیوار، درب های آکاردئونی، نرده های راه پله و... با بررسی دقیق محل نصب حفاظ، مطابق با نیاز و سفارش مشتری، حفاظ شاخ گوزنی را در ابعاد، رنگ ها و تراکم های متفاوت، به صورت کاملا سفارشی تولید نموده و توسط نیروی ماهر در محل نصب می نماید.



روش نصب حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی امری تخصصی است که باید توسط فرد ماهر انجام گیرد. زیرا بستری که حفاظ بر روی آن نصب می شود بر چگونگی نصب نرده شاخ گوزنی تاثیر دارد.


نصب نرده شاخ گوزنی بر روی بستر سنگی:

یکی از کم هزینه ترین روش ها، ایجاد سوراخ های با عمق 5 الی 10 سانتیمتر در فواصل معین و کوبیدن میخ های مخصوص در این حفره ها است. بدین ترتیب نقاط اتصال مناسب برای نصب حفاظ شاخ گوزنی ایجاد خواهد شد. سپس از دو میلگرد برای محکم نمودن حفاظ بر روی محط اتصال استفاده می گردد.


نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی بستر فلزی:

در این شرایط با توجه به ضخامت بستر فلزی روش های نصب متفاوتی صورت می گیرد. در صورتی که درپوش فلزی قرار گرفته بر روی دیوار دارای ضخامت کافی باشد، نرده شاخ گوزنی مستقیما بر روی بستر نصب می شود . در غیر این صورت باید حفاظ را به دیوار زیر بستر فلزی متصل کرد تا کاملا محکم باشد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی بستر خاص:

در برخی موارد بسیار نادر، درپوشی که بر روی دیوار قرار دارد از مواد خاصی همچون کامپوزیت تشکیل شده است. در چنین مواردی، نصب صحیح و بی نقص حفاظ بر روی دیوار به دانش و خلاقیت کارشناس نصب وابستگی مستقیم دارد. به همین سبب است که گروه صنایع فلزی کاوه از افراد با تجربه و با مهارت به منظور مشاوره جهت انتخاب حفاظ، نظارت بر ساخت انواع حفاظ دیواری و نصب آن ها در محل های مورد نظر بهره می برد.

  • ماندانا gh