شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

همه چیز درباره حفاظ لیلیوم

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۴۱ ب.ظ

تامین امنیت و جلوگیری از ورود افراد نا خواسته به حریم منازل، شرکت ها، باغ ها، کارگاه ها و... یکی از ابتدایی ترین اقداماتی است که از سالیان دور تا کنون، توسط صاحبین و ساکنین املاک صورت می گیرد.
اگرچه راه های متنوعی مثل نصب دوربین های امنیتی و استخدام نگهبان برای حفظ امنیت ساختمان ها بسیار رایج است، اما یکی از ساده ترین، ارزانترین و کارآمدترین روش های جلوگیری از ورود ساریقین و افراد نا خواسته به هر ساختمانی، استفاده از انواع حفاظ روی دیوار است.
با وجود آنکه این روزها شرکت های گوناگونی در زمینه تولید حفاظ دیوار به فعالیت می پردازند، اما مهم است برای سفارش چنین محصول مهمی به یک تولید کننده با تجربه مراجعه نمایید. چرا که ارتفاع، عرض و تراکم حفاظ روی دیوار، عامل بسیار مهمی در افزایش کارآیی آن است. مشاوران کارآزموده شرکت صنایع فلزی کاوه که یکی از سازندگان باتجربه حفاظ دیواری است، به صورت تلفنی، مراجعه حضوری و حتی تماس آنلاین از طریق وب سایت شرکت، آماده ارائه پیشنهاد برای انتخاب بهترین نوع حفاظ روی دیوار و همچنین پاسخگویی به سوالات شما در زمینه قیمت حفاظ دیوار می باشند.


حفاظ لیلیوم


حفاظ لیلیوم چیست؟

حفاظ دیوار دارای انواع متنوعی است که ساده ترین و قدیمی ترین نوع آن حفاظ سرنیزه ای می باشد. اما طی سالیان گذشته نمونه های کار آمدتر و ایمن تر حفاظ روی دیوار، نظیر حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آبشاری و حفاظ لیلیم وارد بازار شده اند که هریک از آن ها به شیوه خود مانع از عبور سارقین از روی دیوار می شوند.
حفاظ لیلیوم که از 90% میلگرد 10 و 10% میلگرد 8 با سرهای نوک تیز ساخته می شود، در عین حال که دارای ظاهری زیبا می باشد، از کارآیی بسیار مناسبی برخوردار بوده و حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم ایمن تر می باشد.
معولا حفاظ لیلیوم را در ارتفاع های متفاوتی بین 50 سانتی متر الی یک متر و 40 سانتی متر می سازند. همچنین این حفاظ دیوار در تراکم های متنوعی ساخته می شود که رایج ترین و کارآمدترین آن 2 یا 3 گل اصلی در هر شاخه می باشد.  نکته مهم دیگری که در میزان کارآیی حفاظ تاثیر بسیاری دارد، عرض حفاظ است که بهتر است از 50 سانتی متر کمتر نباشد. این نکه در ساخت حفاظ لیلیوم رعایت شده و عرض این نوع حفاظ بین 50 تا 75 سانتی متر است که تعیین آن به محل نصب و خواسته مشتری بستگی دارد.
برای زیبایی بیشتر حفاظ لیلیوم را معمولا به صورت دو رنگ، رنگ آمیزی می نماید، اما در صورت تمایل می توانید آن را تک رنگ نیز سفارش دهید.
قیمت حفاظ  دیوار از جمله حفاظ لیلیوم به عوامل متفاوتی نظیر هزینه تولید حفاظ، تراکم شاخه ها، ارتفاع حفاظ و... بستگی دارد. اما در صورت تمایل می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس گرفته و تمامی سوالات خود را مطرح کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان متخصیص حاضر در شرکت صنایع فلزی کاوه ، در انتخاب نوع حفاظ دیوار، تراکم، ارتفاع و... بهره ببرید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۲
  • ۷۵۷ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی