شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

بررسی مزایای انواع حفاظ دیوار

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ق.ظ

نصب انواع حفاظ روی دیوار یکی از ارزان ترین و کارآمد ترین روش های تامین امنیت منازل و ساختمان ها می باشد. چرا که تنها با یکبار هزینه می توانید حفاظ دلخواه خود را سفارش داده و نصبت به نسب آن در محل مورد نظر اقدام نمایید. پس از انجام این پروسه، حفاظ در طی سالیان آینده به خوبی به وظیفه اصلی خود، یعنی جلوگیری از عبور سارقین از روی دیوار عمل خواهد نمود.
با توجه به تعدد انواع حفاظ دیوار، گاهی انتخاب مدل حفاظ برای افراد دشوار می گردد. در چنین شرایطی می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید تا نیروهای با تجربه این شرکت، شما را در انتخاب مناسب ترین نوع حفاظ دیوار یاری دهند.


حفاظ دیوار


ویژگی های انواع حفاظ روی دیوار


حفاظ سرنیزه ای

قدیمی ترین نوع حفاظ است که به صورت پیکان های بلند بر روی دیوار قرار گرفته و جلوی تردد سارقین را می گیرد. امروزه انواع مدرن حفاظ سرنیزه ای نیز به بازار وارد شده است. مزیت اصلی این حفاظ افزودن به ارتفاع دیوارهای کوتاه می باشد.

حفاظ آبشاری

همچون آبشاری از نیزه های نوک تیز است و می توان آن را تا حد کمی شبیه حفاظ سر نیزه ای دانست. امنیت حفاظ آبشاری به دلیل نیزه های بیرون زده از بدنه اصلی حفاظ، نسبت به حفاظ سرنیزه ای بیشتر می باشد.

حفاظ بوته ای

این نوع حفاظ همانند بوته های بیابان به شکل در هم تنیده است که خارهای نوک تیز آن از هر سو بیرون زده اند و به خوبی مانع عبور افراد از روی دیوار می شوند. ظاهر حفاظ بوته ای نسبت به حفاظ آبشاری و حفاظ سرنیزه ای بسیار متفاوت و اندکی زیباتر است.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی را می توان نسل اولیه حفاظ های مدرن دانشت. امنیت این حفاظ توسط نیروی انتظامی تایید شده است و عبور از روی آن حتی هنگامی که روی زمین قرار دارد نیز تقریبا غیر ممکن است و به دلیل سر نوک تیز شاخه ها، اگر سارقی حتی به آن نزدیک شود، حتما دچار آسیب و بریدگی خواهد شد. به همین دلیل است که معمولا سارقان خانه هایی که دارای حفاظ شاخ گوزنی باشند را برای سرقت انتخاب نمی کنند.

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم طراحی جدید تری دارد. این حفاظ علاوه بر آنکه امنیت بالایی دارد، از ظاهر خاص و زیبایی نیز برخوردار می باشد و معمولا به صورت دو رنگ سفارش داده می شود، تا علاوه بر حفظ امنیت بر زیبایی ساختمان نیز بیفزاید.

حفاظ لاله ای

عده بسیاری شاید در نگاه اول متوجه نشوند که حفاظ لاله ای برای تامین امنیت بر روی دیوار نصب شده است. از آنجایی که حفاظ لاله ای ظاهری بسیار زیبا دارد، به نوعی بار زینت بخشیدن به ساختمان را نیز بر دوش می کشد. حفاظ لاله ای از جدید ترین انواع حفاظ است که ایمنی آن حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم اندکی بالانر است.

در صورتی که هرگونه پرسشی در رابطه با انواع حفاظ دیوار داشتید یا تمایل به سفارش حفاظ روی دیوار داشته باشید، می توانید به سادگی از طریق وب سایت، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به شرکت صنایع فلزی کاوه از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۷
  • ۵۸۷ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی