شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

یقینا تامین امنیت محل کار و سکونت، یکی از ابتدایی ترین کارهایی است که بلافاصله پس از ورود به هر ساختمانی انجام می گیرد. اگرچه امروزه روش هایی مثل نصب دوربین مدار بسته برای جلوگیری از ورود سارقین و شناسایی سارقین احتمالی ابداع شده است، اما استفاده از انواع حفاظ روی دیوار، به خصوص حفاظ شاخ گوزنی همچنان بسیار رایج بوده و از کارآیی بالایی برخوردار می باشد. در مقالات سوالات رایج درباره حفاظ شاخ گوزنی بخش اول و بخش دوم به  بسیاری از سوالات مهم در خصوص این نوع حفاظ دیوار پاسخ داده شد.
در صورتی که همچنان سوالاتی در مورد انواع حفاظ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی ، نرده بوته ای ، حفاظ آبشاری و... داشتید، می توانید از مشاوره رایگان متخصصین گروه صنایع فلزی کاوه برخوردار گردید.


حفاظ دیوار


در انتخاب حفاظ دیوار چه نکاتی مهم است؟

برای آنکه حفاظ دیوار بالاترین میزان کارآیی را داشته باشد و تا حد ممکن از عبور سارقین و افراد نا خواسته از روی دیوار جلوگیری نماید، باید به برخی نکات توجه ویژه داشته باشید که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.


کدام نوع حفاظ دیوار مناسب تر است؟

این یک امر طبیعی است که در انتخاب نوع حفاظ دچار تردید شده و نتوانید از میان انواع متفاوت حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ لاله ای و... یکی را بر گزینید. این یک حقیقت است که هر حفاظی مزایا و معایب خود را دارد. برخی از انواع حفاظ ری دیوار زیباتر بوده و گاه تفاوت بر سر قیمت حفاظ دیوار است.  بهترین راه برای انتخاب نوع حفاظ، مشورت با متخصصان حاضر در شرکت صنایع فلزی کاوه می باشد. چرا که این افراد سال ها سابقه فعالیت در این عرصه را داشته و بهترین راهنمایان شما خواهند بود.

قیمت حفاظ دیوار چقدر است؟

با توجه به آنکه حفاظ دیوار دارای انواع متفاوتی است، ساخت هر نوع آن نیز هزینه متفاوتی دارد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با قیمت حفاظ بوته ای و... تفاوت دارد. همچنین معیارهایی نظیر طول حفاظ، تراکم حفاظ و... نیز بر قیمت آن تاثیر گذار می باشند.


بهترین تراکم و ارتفاع حفاظ دیوار چقدر است؟

این یک امر بدیهی است که هرچه تراکم حفاظ دیوار بیشتر باشد، ایمنی آن نیز بیشتر است. به عنوان مثال در حفاظ شاخ گوزنی تراکم بیشتر سبب در هم تنیدگی شاخه ها شده و نوک تیز هر شاخه مانع از نزدیک شدن به حفاظ یا عبور از روی آن می گردد. در خصوص ارتفاع نیز بسته به ارتفاع دیوار محل نصب باید اندازه مناسبی انتخاب گردد تا هرچه بیشتر جلوی رفت و آمد از روی دیوار را بگیرد. در برخی ساختمان های خاص که ارتفاع دیوار بسیار کوتاه است، از حفاظ سرنیزه ای به منظور افزایش ارتفاع دیوار استفاده می گردد. در پایان لازم به ذکر است که انتخاب تراکم و ارتفاع حفاظ نهایتا بر عهده مشتری می باشد و مشاوران شرکت صنایع فلزی کاوه صرفا مسئولیت راهنمایی مراجعین را بر عهده خواهند داشت.

جهت مشاهده نمونه حفاظ های نصب شده بر روی دیوار منازل می توانید به درگاه اینترنتی شرکت صنایع فلزی کاوه مراجعه فرمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • ۷۱۹ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی