شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه ای

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ

اگر تا امروز نسبت به افزایش امنیت محیط کار یا منزل خود اقدام نموده باشید، حتما به نصب حفاظ دیوار نیز اندیشیده اید. چرا که نصب هر نوع حفاظ روی دیوار، از حفاظ آبشاری گرفته تا حفاظ لاله ای و سایر انواع نرده دیوار، راه حلی مقرون به صرفه و کار آمد است و با نصب هر نوع حفاظ می توانید تا حد زیادی نسبت به امنیت محل مورد نظر آسوده خاطر باشید. اما انتخاب حفاظ دیوار نیز امری چالش بر انگی است. چرا که از یک سو جدیدترین مدل های حفاظ روی دیوار نظیر حفاظ شاخ گوزنی وارد بازار شده اند و از سوی دیگر نمونه های کلاسیک حفاظ دیوار، نظیر حفاظ سرنیزه ای همچنان مورد استفاده قرار می گیرند.
یک راه ساده در انتخاب انواع حفاظ دیوار، سفارش و نصب آن کمک گرفتن از مشاوران حاظر در شرکت صنایع فلزی کاوه می باشد. بدین منظور می توانید از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی شرکت صنایع فلزی کاوه، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری اقدام نموده و از شماوره رایگان بهره مند گردید.
اما برای آنکه قدری با انواع مدرن حفاظ دیوار نظیر حفاظ شاخ گوزنی آشنا شوید، در ادامه به مقایسه حفاظ سرنیزه ای و حفاظ شاخ گوزنی پرداخته شده است.


حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه ای

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه ای

حفاظ شاخ گوزنی یکی از نمونه های نسل جدید حفاظ دیوار و زیرمجموعه ای از حفاظ بوته ای محسوب می شود در حالی که حفاظ سرنیزه ای یکی از انواع شناخته شده حفاظ روی دیوار و نسل اولیه نرده دیوار است. این امر که هر دو نوع حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه ای همچنان ساخته و نصب می شوند، موجب شده تا عده بسیاری در انتخاب نوع حفاظ دچار تردید شوند.


  • اولین نکته در انتخاب حفاظ، ظاهر زیبای حفاظ شاخ گوزنی است که باعث برتری آن نسبت به حفاظ سرنیزه ای شده است.
  • مورد دوم شاخه های در هم تنیده حفاظ شاخ گوزنی است که با سرهای بسیار تیز مانع از نزدیک شدن سارقین به بخش بالایی دیوار می گردند. اما حفاظ سرنیزه ای اغلب سبب افزایش ارتفاع دیوار شده و تنها در قسمت بالایی دارای پیکان های نوک تیز می باشد.
  • حفاظ شاخ گوزنی عرض بیشتری دارد که یکی از مزیت های آن به شمار می رود. در مقابل یک نقص حفا سرنیزه ای، عرض بسیار کم و ایجاد لبه روی دیوار است.
  • قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به حفاظ سرنیزه ای ارزان تر می باشد. برای اطلاعا از قیمت حفاظ سرنیزه ای، لیست قیمت حفاظ بوته ای و هزینه ساخت و نصب انواع حفاظ دیوار می توانید به وب سایت شرکت صنایع فازی کاوه مراجعه نمایید.
  • حفاظ سرنیزه ای تاحدی از حفاظ شاخ گوزنی سنگین تر است.
  • به طور کلی اگرچه کارآیی حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ سرنیزه ای بیشتر می باشد، اما در برخی موارد خاص، مثل زمان هایی که دیوارهای ساختمانی بسیار کوتاه هستند، حفاظ سرنیزه ای گزینه بسیار مناسبی برای افزایش ارتفاع دیوار می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه ای و سایر انواع حفاظ دیوار در تراکم و ارتفاع های متعددی ساخته می شوند که تعیین آن توسط مشتری و با مشاوره دلسوزانه متخصصین شرکت صنایع فلزی کاوه صورت می گیرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • ۷۸۲ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی