شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

همه چیز درباره حفاظ لاله ای

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ

جلوگیری از ورود افراد ناخواسته علی الخصوص سارقین، به منزل، محل کار، محیط آموزشی و حریم های اختصاصی، امری طبیعی است که از نیاکان ما به ما رسیده است. انسان های اولیه از دوران باستان با روش هایی نظیر تله گذاری جلوی ورود خطر به حریم زندگی خود را می گرفتند. رفته رفته با پیشرفت تمدن، انسان ها برای حفاظت از حریم خود، از پرچین، حصار و حفاظ روی دیوار استفاده نمودند. امروزه پیشرفت صنعت سبب شده تا انواع حفاظ روی دیوار طراحی و ساخته شود. حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ آبشاری و حفاظ لاله ای، همگی از کارآمدترین انواه حفاظ دیوار می باشند که براساس نیاز مشری در محل مورد نظر نصب می گردند. جنانچه برای سفارش نوع حفاظ روی دیوار تردید دارید یا سوالاتی در رابطه با حفاظ روی دیوار دارید، حتما با تیم مشاوران شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این افراد کارآزموده بهره مند گردید.


حفاظ لاله ای


حفاظ لاله ای چیست؟

یکی از کارآمدترین انواع حفاظ روی دیوار، حفاظ لاله ای است. همانطور که از نام این حفاظ دیوار نیز پیدا است، حفاظ لاله ای ظاهری شبیه گل های لاله دارد. از این روی حفاظ لاله ای را نیز همچون حفاظ لیلیوم، می توان یکی از زیباترین انواع حفاظ روی دیوار دانست.

این حفاظ دیوار که از تریکیب میلگرد 10 به میزان 90 درصد و میلگرد 8 به میزان 10 درصد ساخته می شود، دارای مقاوت بسیار بالا در برابر خم خوردگی، شکستن و برش می باشد و می توان آن را حفاظی امن برای جلوگیری از عبور سارقین از روی دیوار دانست.


رنگ، ارتفاع و تراکم حفاظ لاله ای

حفاظ لاله ای نیز همانند سایر انواع حفاظ دیوار در رنگ های متنوعی تولید می شود و برای زیبایی بیشتر، باید رنگ آن با دیوار محل نصب هماهنگی داشته باشد.
این نوع حفاظ را می توان با ارتفاع متفاوتی ساخت که بسته به نیاز و سفارش مشتری تعیین می گردد. اما ارتفاع 90 سانتی متر، اندازه ایده آلی برای حفاظ لاله ای محسوب می شود.
به همین شکل در مورد تراکم فاظ لاله ای نیز انتخاب با مشتری می باشد. بدیهی است که هرچه تراکم بالاتر رود، کارآیی حفاظ بیشتر شده و عبور از روی دیوار دشوارتر می گردد. تراکم 4 گل در هر شاخه 1 و نیم متری، مقدار قایب قبولی محسوب می گردد.

جالب است بدانید که انواع حفاظ لاله ای تولید شده توسط شرکت های مختلف دارای تفاوت اندکی با یکدیگر می باشند.


علاوه بر شرکت صنایع فلزی کاوه با سال ها تجربه در زمین طراحی و تولید انواع حفاظ روی دیوار، اقدام به تولید حفاظ لاله ای نموده است که نمونه آن را در تصویر مشاهده می فرمایید. همچنین برای دیدن تثصایر سایر مدل های حفاظ و نمونه کارهای اجرا شده توسط متخصصین شرکت صنایع فلزی کاوه، می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.
همچنین جهت طرح پرسش ها و دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب حفاظ و تعیین ارتفاع و تراکم آن یا سایر سوالات، می توانید به صورتی حضوری به ایا شرکت مراجعه کرده یا از طریق تماس تلفنی با مشاوران صنایع فلزی کاوه در ارتباط باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • ۷۵۹ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی