شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

سوالات رایج درباره حفاظ شاخ گوزنی (بخش اول)

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ق.ظ

حفاظ شاخ گوزنی یکی از پر کاربردترین انواع حفاظ روی دیوار است که با حدود 200 سر نیزه تیز، تقریبا عبور از روی دیوار را برای سارقین غیر ممکن می سازد. شرکت صنایع فلزی کاوه که یکی از با تجربه ترین تولید کنندگان انواع حفاظ دیوار است، در زمینه مشاوره و نصب انواع حفاظ ها نیز فعالیت دارد. در ادامه برخی از سوالات رایج در مورد حفاظ شاخ گوزنی که توسط تیم حرفه ای پاسخ داده شده است را مطالعه فرمایید.


حفاظ شاخ گوزنی


سوالات مهم درباره حفاظ شاخ گوزنی



کارآیی حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ سرنیزه ای بیشتر بوده و وزن کمتری نیز دارد. همچنین از نظر اقتصادی خرید حفاظ شاخ گوزن به صرفه تر می باشد. از لحاظ زیبایی نیز حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سرنیزه ای برتری دارد.


  • مناسب ترین ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی کدام است؟

حفاظ شاخ گوزن در ارتفاع های گوناگونی تولید می گردد که در نهایت انتخاب آن بر عهده مشتری است. این حفاظ دیوار معمولا در ارتفاع های 50 الی 120 سانتی متر ساخته می شود. اما برای آنکه حفاظ شاخ گوزنی بیشترین کارآیی ممکن را داشته باشد ارتفاع آن باید حداقل به 75 سانتی متر برسد.

  • بهترین عرض حفاظ شاخ گوزن چند سانتی متر است؟

عرض حفاظ شاخ گوزنی تا حدی به دیواری که روی آن نصب می شود بستگی دارد و یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که عبور از روی دیوار را غیر ممکن می سازد. عرض استاندارد و مناسب برای این نوع حفاظ 50 سانتی متر برآورد شده است.

  • برای افزایش کارآیی حفاظ شاخ گوزنی چه تراکمی مناسب تر است؟

یکی از فاکتورهای مهم که مانع از عبور ساریین از روی حفاظ دیوار می گردد، تراکم می باشد. حفاظ شاخ گوزنی با ترکم های متفاوتی ساخته می شود، اما آنچه مسلم است هرچه تراکم بیشتر باشد، عبور از روی آن دشوارتر شده و زیبایی حفاظ نیز بیشتر خواهد شد.

  • حفاظ شاخ گوزنی از چه چیزی ساخته می شود؟

جنس حفاظ شاخ گوزنی میلگرد است. میلگرد دارای قطرهای متفاوتی می باشد که حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد 10 (میلگردی با قطر ده میلیمتر) ساخته می شود. این نوع میلگرد از مقاومت مناسبی برخوردار بوده و به علت ساختمان خاص حفاظ شاخ گوزنی، امکان خم کردن، شکستن و یا برش دادن آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

  • چه رنگی برای حفاظ شاخ گوزی مناسب تر است؟

رنگ حفاظ دیوار با توجه به دیواری که روی آن نصب می شود و سلیقه مشتری قابل تغییر است. انواع حفاظ روی دیوار به رنگ های سفید، مشکی، طلایی، دورنگ و... موجود می باشد و برای افزایش زیبایی ساختمان، باید رنگ مناسبی انتخاب گردد. در حال حاضر رایج ترین رنگ های مورد استفاده برای حفاظ شاخ گوزن مشکی، قهوه ای سوخته، مشکی-مسی، کرم و سفید می باشد.

درصورتی که هنوز هم درباره انتخاب حفاظ روی دیوار ساختمان مورد نظرتان تردید یا سوالی دارید، می توانید از طریق مراجعه حضوری به دفتر مرکزی شرکت صنایع فلزی کاوه، تماس تلفنی و یا مراجعه به وب سایت این شرکت، از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۶
  • ۸۷۹ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی