شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۵ ب.ظ

نصب حفاظ دیوار یکی از ساده ترین اقدامات امنیتی برای جلوگیری از سرقت و ورود غیرقانونی افراد، به اماکنی است که دارای دیوارهای کوتاه هستند. اگرچه در چند دهه گذشته انواع حفاظ دیوار تنها به حفاظ سرنیزه ای خلاصه می شد، اما امروزه نمونه های بسیار متنوعی از نرده دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی، نرده بوته ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لاله ای، حفاظ لیلیوم و... ساخته شده است که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند.
در طراحی برخی از انواع حفاظ دیوار جنبه امنیتی و کاربردی آن مد نظر بوده و در طراحی برخی انواع دیگر علاوه بر ایمنی حفاظ به جنبه زیبایی شناسی آن نیز توجه شده است. همچنین قیمت حفاظ دیوار ویژگی دیگری است که در انواع مختلف، متفاوت می باشد. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در صورتی که پرسش در مورد انواع حفاظ دیوار دارید و یا به منظور دریافت لیست قیمت حفاظ بوته ای و حفاظ های زیر مجموعه آن، با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید.
با توجه به آنکه حفاظ شاخ گوزنی یکی از نمونه های بسیار پر کاربرد حفاظ دیوار است، در این مطلب به بررسی ویژگی ها و قیمت حفاظ شاخ گوزنی خواهم پرداخت.


حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از ایمن ترین گونه های حفاظ روی دیوار است که از ترکیب میلگرد 10 و 8 با سرهای در هم تنیده و نوک تیز ساخته می شود. طراحی این حفاظ برگزفته از شاخ های گوزن می باشد و به همین سبب است که آن را حفاظ شاخ گوزنی نامیده اند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

همانطور که کمی قبل اشاره شد، حفاظ شاخ گوزنی از ترکیب میلگردهای 10 و 8 ساخته می شود. در نتیجه می توان قیمت این نوع حفاظ را تا حدی وابسته به قیمت ماده اولیه برای ساخت آن دانست. از سوی دیگر، تنها قیمت فلز و میلگرد بر هزینه تولید حفاظ شاخ گوزنی تاثیر ندارد، بلکه حفاظ شاخ گوزنی را در ارتفاع های گوناگونی می سازند و با توجه به ارتفاع تعیین شده برای حفاظ دیوار توسط مشتری، قیمت آن تا حدی تغییر خواهد کرد. سومین موردی که تاثیر مستقیمی بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی دارد، تراکم حفاظ است. به این معنا که در هر شاخه چند گل اصلی وجود داشته باشد. بدیهی است که هرچه تعداد گل ها بیشتر باشد، درهم تنیدگی حفاظ شاخ گوزنی بیشتر شده و کارآیی و البته قیمت آن افزایش خواهد یافت، از سوی دیگر حفاظ با تراکم پایین تر، اگرچه ایمن و کارآمد است، اما تاحدی دارای امنیت کمتر بوده و مسلما هزینه تولید پایین تری نیز خواهد داشت.

به شما پیشنهاد می کنم به منظور مطالعه اطلاعات جامع تر در مورد حفاظ شاخ گوزنی حتما مقالات سوالات رایج درباره حفاظ شاخ گوزنی بخش اول و بخش دوم و همچنین مطلب تفاوت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه ای را نیز مطالعه فرمایید. در صورتی که نیاز به مشورت داشته باشید یا هرنوع سوالی در مورد انواع مختلف حفاظ دیوار برایتان پیش بیاید می توانید از طریق تماس تلفنی، مراجعه حضوری و یا وب سایت شرکت صنایع فلزی کاوه مشکل خود را با مشاوران این شرکت مطرح نمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • ۷۳۳ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی