شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

همه چیز درباره حفاظ سرنیزه ای

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه های حفاظت از ساختمان ها در برابر تردد سارقین از روی دیوار، نصب حفاظ است. اما به سبب آنکه ارتفاع هر دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان، میزان بودجه و... در هر مورد منحصر بفرد است، تا کنون انواع گوناگونی از حفاظ روی دیوار ساخته شده است که حفاظ سرنیزه ای، قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع آن می باشد.
شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از برترین تولید کنندگان نرده های روی دیوار است که به منظور سفارش و حتی انتخاب نوع حفاظ مورد نظر خود می توانید با مراجعه به وب سایت، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری، از پیشنهادات متخصصین این شرکت بهره مند گردید.


حفاظ سرنیزه ای


حفاظ سرنیزه ای چیست؟

همانطور که پیش تر اشار شد، حفاظ سرنیزه ای یکی از مداول ترین و شناخته شده ترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد. شکل سنتی حفاظ سرنیزه ای به صورت صفی از نرده ها با فاصله بسیار اندک است که در قسمت بالا درست همانند نوک یک نیزه تیز می باشد.
اگرچه این نسل از حفاظ روی دیوار نسبت به نمونه های جدید تر همچون حفاظ شاخ گوزنی  و حتی حفاظ سر نیزه ای مدرن، دارای امنیت کمتری است، اما نمی توان کارآیی قابل قبول آن را کتمان کرد.
این نوع نرده دیواری نیز همانند سایر انواع حفاظ روی دیوار، در تراکم و ارتفاع های متفاوتی ساخته شده و به رنگ های متنوعی رنگ آمیزی می شوند.
علاوه بر مدل سنتی حفاظ سرنیزه ای که از میله های صاف و عمودی ازجنس میلگرد تشکیل می شد، نمونه های دیگری از این نوع حفاظ روی دیوار، با ظاهر زیباتر و در رنگ های متنوع نیز ساخته شده است. جدیدترین نوع حفاظ سرنیزه ای، حفاظ سرنیزه ای مدرن است.


حفاظ سرنیزه ای مدرن چیست؟

نمونه بهبود یافته ای ای از حفاظ سرنیزه ای است که در طراحی آن تمامی عیوب حفاظ سرنیزه ای سنتی برطرف شده است. حفاظ سرنیزه ای مدرن نیز از جنس میلگرد و مطابق سفارش مشتری در رنگ ها، تراکم ها و ارتفاع های متفاوتی ساخته می شود. تفاوت اصلی حفاظ سرنیزه ای مدرن و حفاظ سرنیزه ای سنتی، ساختار خاص قسمت نیزه ها و تغییرات ویژه در این قسمت است.
جالب است بدانید که حفاظ سرنیزه ای مدرن ابتکاری از شرکت صنایع فلزی کاوه و مختص این شرکت است تا امنیت منازل و شرکت ها به بالاترین میزان ممکن تامین گردد.


مشخصات کلی حفاظ سرنیزه ای

به طور کلی امروزه حفاظ های سرنیزه ای از نظر شکل ظاهری تفاوت های اندکی داشته اند که این تغییرات در راستای زیباتر شدن و همچنین افزایش کارآیی نرده های دیواری می باشد. اغلب این حفاظ های در سه ارتفاع 100، 120 و 150 سانتی متر ساخته می شوند. همچنین رایج ترین تراکم در ساخت حفاظ سرنیزه ای، به صورت 16 ردیف اصلی در هر شاخه بوده و طول هر شاخه نیز برابر با 2 متر می باشد. همچنین شرکت صنایع فلزی کاوه از سر نیزه های پرسی در ساخت این نوع حفاظ استفاده می نماید تا بالاترین دوام و بهترین کیفیت را به مشتری ارائه دهد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۱۷
  • ۸۱۱ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی