شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

انواع حفاظ روی دیوار

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲ ق.ظ

یکی از ضروری ترین اقدامات اولیه ای که ساکنین جدید هر ساختمان باید به آن بپردازند، تامین امنیت و مسدود نمودن راه عبور سارقین می باشد. از جمله ساده ترین روش های جلوگیری از رفت و آمد سارقین از روی دیوار و پرچین منازل، استفاده از انواع حفاظ روی دیوار است. حفاظ روی دیوار به 5 گروه سرنیزه ای، آبشاری، بوته ای، لیلیوم و حفاظ شاخ گوزنی تقسیم می شود.

هر حفاظ دارای ارتفاع و تراکم متفاوتی است و صد البته برای هر محیطی نوع مشخصی از حفاظ کارآیی دارد. به همین دلیل است که مشاورین شرکت صنایع فلزی کاوه به طور رایگان در انتخاب بهترین نوع حفاظ روی دیوار به شما کمک می نمایند.


حفاظ روی دیوار


حفاظ سر نیزه ای

یکی از قدیمی ترین انواع حفاظ های روی دیوار است که به شکل نرده های نوک تیز با ارتفاع گوناگون بر روی دیوار نصب می شود. ساختار این نوع نرده روی دیوار به گونه ای است که حدود یک متر یا بیشتر، ارتفاع دیوار را بالا می برد و به علت تیز بودن، امکان گذر از روی آن وجود نخواهد داشت.


حفاظ آبشاری

یکی از پرکاربردترین و ارزان قسمت ترین انواع حفاظ روی دیوار، نوع خاصی از نرده های محافظ به نام حفاظ آبشاری است که به شکل طبقه ای و پله پله ساخته می شود. این نوع حفاظ دارای ظاهر زیبایی نیز می باشد.

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای را به نام های دیگری نظیر حفاظ خاری یا حفاظ بوته خواری نیز می شناسند. نام و طراحی ویژه این نوع نرده روی دیوار، بر گرفته از خارهای درهم تنیده و تیز بیابانی است و اگر ارتفاع و تراکم مناسبی برای محل مورد نظر سفارش دهید، رفت و آمد از روی دیوار را تقریبا غیر ممکن خواهد ساخت.

بدیهی است که قیمت حفاظ بوته ای بسته به متراژ سطحی که قصد نصب نرده بر روی آن را دارید، تراکم و ارتفاع مورد نظر، تغییر خواهد نمود. به منظور کسب اطلاعات صحیح می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه که از تولید کنندگان انواع حفاظ روی دیوار می باشد، تماس بگیرید.


حفاظ لیلیوم

اگر زیبایی حفاظ برایتان در درجه اول اولیویت قرار دارد، حفاظ لیلیوم بهترین انتخاب است. همچنین حفاظ روی دیوار لیلیوم دارای درجه امنیت بسیار بالایی نیز می باشد. حفاظ لیلیوم معمولا به صورت دو رنگ تولید می شود، اما نمونه های تک رنگ آن نیز قابل سفارش می باشد.


حفاظ شاخ گوزنی

یکی از بهترین انواع حفاظ روی دیوار است که به دلیل الگوی ساخت خاص و سرهای نوک تیز شاخ ها، تقریبا رفت و آمد هر جنبنده ای از روی دیوار و سر در ساختمان ها را مختل می سازد. حفاظ شاخ گوزنی از جنس میلگرد ساخته می شود و مطابق سفارش مشتری دارای رنگ، تراکم و ابعاد متفاوتی خواهد بود.

 
در صورتی که تمایل به نصب حفاظ روی دیوار منزل یا محل کار خود را دارید، از شما دعوت می کنیم از راهنمایی تلفنی یا حضوری مشاورین صنایع فلزی کاوه استفاده نموده و با مراجعه به وب سایت این شرکت از نمونه های ساخته شده دیدن فرمایید، تا مناسب ترین نوع حفاظ روی دیوار را سفارش دهید.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۱۵
  • ۹۹۹ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی