شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

سوالات رایج درباره حفاظ روی دیوار

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ

همه ما به خوبی می دانیم حفاظ روی دیوار چیست و برای چه کاری روی دیوار نصب می شود. اما این روزها به دلیل پیشرفت سریع صنعت، تنها به نصب حفاظ سرنیزه ای که مدل قدیمی و کلاسیک حفاظ روی دیوار است بسنده نکرده ایم. بلکه امروزه شاهد استفاده روز افزون انواع حفاظ روی دیوار هستیم. از این رو تصمیم گرفتیم به رایج ترین سوالات درباره حفاظ دیوار پاسخ دهیم تا باب آشنایی همگان با انواع حفاظ روی دیوار باز شود.
همچنین در صورت تمایل می توانید تمامی سوالات خود درباره حفاظ را با مشاوران گروه 
صنایع فلزی کاوه در میان بگذارید.


حفاظ دیوار


سوالات مهم درباره حفاظ دیوار


چند نوع حفاظ روی دیوار وجود دارد؟

درحال حاضر انواع حفاظ دیوار شامل حفاظ سرنیزه ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آبشاری، حفاظ بوته ای (نرده بوته ای) ، حفاظ لیلیوم و حفاظ لاله ای خلاصه می شود.

بهترین رنگ حفاظ دیوار چه رنگی است؟

تعیین رنگ حفاظ بر عهده مشتری بوده و برای زیبایی بیشتر با توجه به رنگ ساختمان و دیواری که حفاظ روی آن نصب می شود، انتخاب می گردد. اما برای افزایش عمر حفاظ دیوار پیشنهاد می شود رنگ آمیزی حفاظ به صورت الکترو استاتیک صورت گیرد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی و سایر انواع حفاظ دیوار چقدر است؟

قیمت مدل های مختلف حفاظ دیوار با یکدیگر متفاوت است و به عوامل گوناگونی نظیر ارتفاع ، تراکم و عرض حفاظ بستگی دارد. اگرچه افزایش این سه عامل سبب افزایش قیمت حفاظ خواهد شد، اما موجب بالا رفتن ایمنی و کارآیی حفاظ نیز می گردد. بنابراین به شما توصیه می کنیم کیفیت را فدای هزینه نکنید. به منظور دریافت لیست قیمت حفاظ روی دیوار بهترین راه تماس گرفتن با شرکت صنایع فلزی کاوه می باشد.

کدام مدل حفاظ امنیت بالاتری دارد؟

تمام مدل های حفاظ دیوار نسل جدید دارای امنیت نسبتا بالایی هستند و تقریبا می توان گفت عبور از روی آن ها غیر ممکن است. حفاظ شاخ گوزنی که از نمونه های اولیه حفاظ های نسل جدید است مورد تایید نیروی انتظامی نیز قرار گرفته است. همچنین حفاظ لاله ای و حفاظ لیلیوم علاوه بر امنیت بالا، بر زیبایی ساختمان نیز می افزایند.

آیا ساکنین شهرستان ها نیز می توانند به شرکت صنایع فلزی کاوه سفارش حفاظ دیوار دهند؟

درحال حاضر هموطنان ساکن استان های مازندران، زنجان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، بندر عباس و جزیره قشم می توانند به نمایندگی های حاضر در این مناطق مراجعه نمایند و هموطنان ساکن سایر استان ها نیز می توانند به صورت مستقیم با کارخانه صنایع فلزی کاوه در تماس باشند تا طبق روال عادی اقدام به سفارش حفاظ شاخ گوزنی یا سایر انواع حفاظ روی دیوار نمایند. مسئولین حاضر در کارخانه شما را در این زمینه راهنمایی خواهند نمود.


متخصصین شرکت صنایع فلزی کاوه با سال ها تجربه مفید در رابطه با ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی و سایر انواع حفاظ دیوار، آمادگی ارائه هرگونه مشاوره به هموطنان و انجام سفارشات از مرحله انتخاب تا نصب حفاظ را داشته و برای تامین امنیت ساختمان ها پیشگام خواهند شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۶
  • ۷۰۲ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی