شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

حفاظ (Wall protection) به تمامی انواع حفاظ هایی که روی دیوار قرار میگیرند گفته می شود.
استفاده از حفاظ این روزها امری ضروری به نظر می‌رسد. به همین دلیل تولیدکنندگان انواع این حفاظ‌ها، طرح‌های مختلف آن را در اختیار خریداران قرار داده و با نصب استاندارد آن، آسودگی خاطر را به مشتریان خود هدیه می‌دهند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از پرفروش‌ترین انواع حفاظ روی دیوار است.

استعلام قیمت

نرده شاخ گوزنی با تراکم مناسب
نرده شاخ گوزنی با تراکم مناسب

نصب حفاظ روی دیوار در چه مواردی ضروری است؟

یکی از مسائلی که در بررسی این حفاظ باید به آن توجه کنیم، ضروری بودن نصب آن در برخی از نقاط است. در واقع حفاظ روی دیوار را می‌توان یک ضرورت برای بسیاری از دیوارها و محوطه‌ها دانست. اما در برخی از موارد استفاده از این تجهیزات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این موارد عبارتند از:

خانه ویلایی: ساختمان‌های بزرگ و چند طبقه‌ای که محوطه ندارند، بی‌شک نیازی به حفاظ روی دیوار ندارند. همچنین در مواردی که حیاط ساختمان چیزی در خور برای محافظت ندارد نصب این محصول غیرضروری به نظر می‌رسد. اما در خانه‌های ویلایی که با ورود سارق به حیاط، ورود به درون خانه امکان بیشتری دارد، توصیه می‌شود حتماً از این حفاظ استفاده کنید.

کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ: نگهبانی از کارخانه‌ها و محوطه‌های صنعتی بزرگ کاری نسبتاً سخت است. به همین دلیل توصیه می‌شود برای چنین دیوارهایی حتماً از حفاظ استفاده شود.

دیوارهای با ارتفاع کم: نقش حفاظ جلوگیری از ورود سارق است. هر چه دیوار بلندتر باشد، عبور از آن نیز سخت‌تر خواهد بود. از این رو استفاده از حفاظ در دیوارهای کوتاه‌تر ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

حاشیه‌ی شهر: عموماً توصیه می‌شود خانه‌هایی که در خارج از شهر واقع شده‌اند امکانات امنیتی بیشتری را در ساختمان خود به کار بگیرند. استفاده از حفاظ نرده روی دیوار، پنجره و درب، برخی از تجهیزات مهم برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد هستند.

  • حفاظ شاخ گوزنی کوره ای
    حفاظ شاخ گوزنی کوره ای
  • مرحله نصب حفاظ روی دیوار
    مرحله نصب حفاظ روی دیوار
  • حفاظ روی دیوار الکترواستاتیکی
    حفاظ روی دیوار الکترواستاتیکی
  • نصب حفاظ شاخ گوزنی
    نصب حفاظ شاخ گوزنی
  • حفاظ شاخ گوزنی کم تراکم
    حفاظ شاخ گوزنی کم تراکم
  • حفاظ شاخ گوزنی از نمای دور
    حفاظ شاخ گوزنی از نمای دور
  • حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی
    حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی
  • حفاظ روی دیوار با رنگ کوره ای
    حفاظ روی دیوار با رنگ کوره ای
  • حفاظ لیلیومی
    حفاظ لیلیومی
  • حفاظ شاخ گوزنی
    حفاظ شاخ گوزنی

چرا کیفیت حفاظ بسیار مهم است؟

کیفیت یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی‌ست که در هنگام سفارش و خرید هر نوع حفاظی باید به آن توجه کنید. چرا که بالا بودن کیفیت ضامن طول عمر بالای محصول و عدم نیاز به صرف هزینه‌های بعدی است. برای اطمینان از کیفیت حفاظ حتماً خرید و سفارش خود از طریق تولیدکنندگان شناخته شده در سطح کشور همچون مرکز آهن انجام دهید. 

برای آن‌که بتوانید خرید اینترنتی را به خوبی و با دقت کافی انجام دهید، بهتر است ابتدا خصوصیات یک حفاظ با کیفیت را بدانید. این موضوع به شما در انتخاب بهترین تولید کننده و بهترین نوع حفاظ کمک خواهد کرد.

ویژگی‌های یک حفاظ با کیفیت و مناسب چیست؟

  • جنس خوب: اولین و مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده‌ی کیفیت، جنس حفاظ است. محصول با کیفیت معمولاً از فولاد ساخته می‌شوند. فولاد (آهن) استحکام بالایی داشته و این مسئله بر کیفیت و کارایی تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد.
  • ارتفاع: یکی از ویژگی‌های حفاظ روی دیوار، ارتفاع متناسب با شرایط است. ارتفاع این محصولات با توجه به نوع آن، سطح امنیت منطقه و محله، ارتفاع دیوار و … تعیین می‌شود.
  • تراکم مناسب: در سفارش حفاظ حتماً به طول دیوار خود توجه کنید. اگر نمی‌دانید چه میزان تراکم برای دیوارتان مناسب است حتماً با مشاوران سایت در تماس باشید.
  • کیفیت رنگ آمیزی: رنگ دو وظیفه‌ی مهم بر عهده دارد. اول افزایش ماندگاری و دوام و دوم زیبایی. هر چه رنگ با کیفیت‌تری در رنگ آمیزی استفاده شود، بی‌شک این دو وظیفه به درستی انجام خواهند شد. رنگ آمیزی الکترواستاتیک یا کوره‌ای، روشی‌ست که به دوام قطعات فلزی در محیط‌های خارجی و مرطوب کمک می‌کند.

مشاوره رایگان بگیرید

تولید انواع حفاظهای روی دیوار

در تولید این حفاظها از بهترین جنس مواد و تجهیزات استفاده می‌شود. استفاده از بهترین لوازم و مواد اولیه در جوشکاری و رنگ‌آمیزی از جمله نکاتی‌ست که در تولید حفاظ روی دیوار رعایت می‌شود.

نکته‌ی بسیار مهم دیگر جوشکاری استاندارد و اصولی قطعات حفاظ توسط منابع انسانی حرفه‌ای و کارکشته است. استفاده از میلگردهایی با قطر مناسب و ارتفاع درست و سرهای تیز را نیز می‌توان از ویژگی‌های مهم تولید این تجهیزات دانست.

هزینه و زمان نصب نرده های روی دیوار

یکی از دغدغه‌های مشتریان در هنگام اقدام برای سفارش و خرید این حفاظ‌ها، مدت زمانی‌ست که برای آماده‌سازی و نصب آن باید صرف شود. برای نصب نرده باید مراحل مختلفی را طی کنید.

در اولین قدم برای افزایش امنیت ساختمان خود به کمک نرده روی دیوار برای سفارش محصول تماس گرفته و نیاز خود را مطرح می‌کنید و از مشاوره‌های لازم و رایگان بهره‌مند می‌شوید. در مرحله بعد متخصصین امر برای بررسی دیوار و بازدید فنی آن اعزام می‌شوند.

پیش فاکتور با توجه به تراکم و ارتفاع حفاظ مورد نظر و نوع آن صادر شده و برای‌تان ارسال می‌شود. در این مرحله شما هزینه را پرداخت کرده و قرارداد مورد نظر بسته می‌شود. مرحله‌ی بعد نصب حفاظ است که توسط نیروی کار متخصص و با تجربه از سوی شرکت اجرا می‌شود.

با توجه به نوع حفاظ و حجم کار این پروسه می‌تواند مدت زمان مختلفی را به خود اختصاص دهد.

کدام نوع حفاظ روی دیوار ارزانتر است؟

در هنگام انتخاب نوع حفاظ روی دیوار، بررسی قیمت یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری است. اختلاف قیمت بین انواع حفاظ‌ها به سیاست شرکت مورد نظر و نوع طراحی‌های آن بستگی دارد.

اما در یک بررسی کلی می‌توان رتبه‌بندی قیمت انواع حفاظ‌ها را تعیین کرد. بر اساس این بررسی حفاظ شاخ گوزنی دارای قیمتی متوسط روبه‌بالا نسبت به دیگر انواع حفاظ‌هاست. در حقیقت این شاخ گوزنی نسبت به انواع سرنیزه‌ای (نیزار) و آبشاری قیمت بیشتری دارد. در مقابل قیمت آن معمولاً از لیلیوم و نرده بوته‌ای کم‌تر است.

آیا حفاظ کیفیت نما را پایین می‌آورد؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند نصب حفاظ می‌تواند باعث کاهش کیفیت نمای ساختمان شود. این موضوع شاید در برخی مواقع صادق باشد، اما نمی‌توان آن را به عنوان اصلی کلی پذیرفت.

بهتر است پیش از هر چیز این نکته را درک کنید که نصب حفاظ، انتخاب یک عنصر تزئینی نیست و یک نیاز است. در گام دوم بهتر است به دنبال نوعی حفاظ باشید که علاوه بر رفع این نیاز، سبب زیبایی نمای‌تان نیز بشود.

بله؛ این ممکن است. با توجه و دقت کافی در انتخاب حفاظ، ارتفاع و رنگ، می‌توانید آن را به عنصری مهم در نمای ساختمان خود تبدیل کنید. استفاده از حفاظ‌های مدرن روی دیوار، یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب در این زمینه است.

نرده شاخ گوزنی
نرده شاخ گوزنی

امنیت حفاظهای دیوار چقدر است؟

ما برای افزایش امنیت از حفاظ استفاده می‌کنیم. اما این حفاظ‌ها تا چه اندازه می‌توانند این نیاز را برآورده کنند؟ اگر در طراحی، ساخت و نصب دقت و توجه کافی به خرج داده شود، می‌توان گفت حفاظ مورد نظر می‌تواند بیشترین میزان امنیت را برای‌تان فراهم کند.

برای رسیدن به این هدف بهتر است بررسی قیمت حفاظ را در اولویت دوم خود قرار دهید. ابتدا به مواردی همچون استحکام جوشکاری، نصب استاندارد، تراکم کافی و ارتفاع مناسب توجه کنید. درست است که این موارد می‌تواند هزینه‌های‌تان را افزایش دهند اما هدف شما از صرف این هزینه، حفاظت از دیگر دارایی‌های‌تان است و این هزینه در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود.

 

 

سوالات متداول

مزایای خرید حفاظ روی دیوار مرکز آهن چیست ؟

قیمت مناسب، کیفیت بالای محصول، بازدید و مشاوره رایگان، نصب سریع از مزایای مرکز آهن می باشد.

نحوه محاسبه قیمت حفاظ روی دیوار به چه صورت است ؟

قیمت حفاظ روی دیوار به عواملی همچون ضخامت میلگرد در نرده های حفاظ ، ارتفاع و تراکم حفاظ، نوع جوشکاری و نوع رنگ مورد استفاده در حفاظ بستگی دارد.

چگونه می توان لیست قیمت حفاظ روی دیوار را دریافت کرد ؟

از طریق تماس یا ارسال پیام در تلگرام و واتس اپ به مشاوران فروش، لیست آخرین قیمت حفاظ روی دیوار را دریافت کنید.

بهترین حفاظ روی دیوار دارای چه استانداردهایی است؟

بهترین حفاظ روی دیوار دارای ارتفاع 120 با تراکم 25 ردیف، میلگرد شماره 10 و رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

  • jafar ghamiluy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی