شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

حفاظ شاخ گوزنی یکی از پر استفاده ترین انواع حفاظ روی دیوار است که به دلیل طراحی خاص و هوشمندانه ای که دارد، تقریبا  عبور از روی دیوار را غیر ممکن ساخته است.
در شرایطی که نسل جدید حفاظ دیوار نظیر حفاظ لیلیم و حفاظ لاله ای توجه ویژه ای به زیبایی ساختمان دارند، حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر اینکه دارای زیبایی سطح متوسط می باشد، با شاخه های نوک تیز در هم تنیده، سطح بالایی از امنیت را برای ساختمان ها به ارمغان می آورد.
اگر هنوز در انتخاب نوع حفاظ دیوار منزل یا محل کارتان تردید دارید، به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت شرکت 
صنایع فلزی کاوه، از نمونه های نصب شده حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، نرده بوته ای و... دیدن نمایید و با مشاورین مجرب صنایع فلزی کاوه مشورت نموده، سوالاتتان را با آنان درمیان بگذارید.
اما اگر قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی را دارید، در ادامه برخی نکات مهم درباره حفاظ شاخ گوزنی را با یکدیگر بررسی می نماییم.


حفاظ شاخ گوزنی


در هنگام سفارش حفاظ شاخ گوزنی به چه نکاتی توجه کنیم؟


جنس حفاظ شاخ گوزنی:

90درصد حفاظ شاخ گوزنی از جنس میلگرد 10 ساخته می شود که مسلما در استقامت و کیفیت حفاظ تاثیر به سزایی دارد و جلوی خم شدن، شکستن یا برش حفاظ توسط سارقین را می گیرد، اما برخی سود جویان با کاهش کیفیت میلگرد، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را کاهش می دهند.
عرض حفاظ شاخ گوزنی:
حفاظ شاخ گوزنی در عرض های مختلفی ساخته می شود. اما لازم است بدانید که هرچه عرض حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد، عبور از روی دیوار را دشوارتر می نماید. عرض 50 سانتی متر برای حفاظ شاخ گوزنی پهنای مطلوبی است.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی:

یک نکته بسیار مهم نه تنها در مورد حفاظ شاخ گوزنی بلکه در مورد انواع حفاظ دیوار، تراکم آن است. در صورتی که حفاظ با تراکم کمتر را سفارش دهید، در حقیقت امنیت را فدای قیمت نموده اید.

کارآیی حفاظ شاخ گوزنی به چه میزان است؟

سوال بسیاری از افرادی که در انتخاب حفاظ دیوار تردید دارند، این است که آیا حفاظ شاخ گوزنی می تواند به طور کامل امنیت ساختمان را تامین نماید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت طراحی حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای است که حتی وقتی روی زمین قرار گرفته باشد، عبور از روی آن ممکن نیست. به همین سبب سارقین حتی به سراغ خانه هایی که دارای حفاظ شاخ گوزنی باشند هم نخواهند رفت. بعلاوه نیروی انتظامی نیز امنیت حفاظ شاخ گوزنی را تایید نموده است.

درصورت تمایل به نصب حفاظ روی دیوار منازل و ساختمان ها می توانید با گروه 
صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید یا به صورت حضوری به دفتر این شرکت مراجعه نمایید تا ضمن برخورداری از مشاوره رایگان متخصصین کارآزموده شرکت صنایع فلزی کاوه، از تصاویر پروژه های انجام شده نیز دیدن نموده، ارتفاع، تراکم ونوع حفاظ دیوار را مشخص فرمایید. همچنین در صورت تمایل لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی و سایر انواع حفاظ روی دیوار نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۶
  • ۷۰۱ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی