شرکت کاوه آهنگر پارسیان

شرکت کاوه آهنگر پارسیان

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

حفاظ شاخ گوزنی و شیوه نصب آن

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ق.ظ

تامین امنیت ساختمان، یکی از اقدامات اولیه ای است که باید پیش از ساکن شدن در منازل صورت گیرد. همچنین شرکت ها نیز به منظور جلوگیری از سرقت لوازم و اسناد مهم شرکتی باید به فکر راهی برای جلوگیری از ورود سارقین باشند. نصب انواع حفاظ دیوار، از جمله ساده ترین و ارزان ترین روش ها برای جلوگیری از ورود سارقین می باشد.

اما حفاظ روی دیوار نیز انواع متفاوتی مانند نیزه ای، آبشاری و بوته ای دارد که برای انتخاب مناسب ترین حفاظ می توانید از مشاوره رایگان متخصصین شرکت صنایع فلزی کاوه استفاده نمایید.


حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ  شاخ گوزنی نوعی حفاظ بوته ای و یکی از جدیدترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد. این نوع حفاظ روی دیوار، از در هم تنیدن میلگردهای نوک تیز ساخته می شود، به گونه ای که در عین داشتن ظاهری زیبا به شکل شاخ گوزن، هر گونه رفت و آمد از روی دیوار را غیر ممکن می سازد. حفاظ شاخ گوزنی قابلیت اتصال بر لبه پنجره، سر در ورودی خانه ها، لبه دیوارها و انواع محیط های فلزی، سنگی، سیمانی و... را دارد.

شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از برترین تولید کنندگان انواع حفاظ روی دیوار، درب های آکاردئونی، نرده های راه پله و... با بررسی دقیق محل نصب حفاظ، مطابق با نیاز و سفارش مشتری، حفاظ شاخ گوزنی را در ابعاد، رنگ ها و تراکم های متفاوت، به صورت کاملا سفارشی تولید نموده و توسط نیروی ماهر در محل نصب می نماید.



روش نصب حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی امری تخصصی است که باید توسط فرد ماهر انجام گیرد. زیرا بستری که حفاظ بر روی آن نصب می شود بر چگونگی نصب نرده شاخ گوزنی تاثیر دارد.


نصب نرده شاخ گوزنی بر روی بستر سنگی:

یکی از کم هزینه ترین روش ها، ایجاد سوراخ های با عمق 5 الی 10 سانتیمتر در فواصل معین و کوبیدن میخ های مخصوص در این حفره ها است. بدین ترتیب نقاط اتصال مناسب برای نصب حفاظ شاخ گوزنی ایجاد خواهد شد. سپس از دو میلگرد برای محکم نمودن حفاظ بر روی محط اتصال استفاده می گردد.


نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی بستر فلزی:

در این شرایط با توجه به ضخامت بستر فلزی روش های نصب متفاوتی صورت می گیرد. در صورتی که درپوش فلزی قرار گرفته بر روی دیوار دارای ضخامت کافی باشد، نرده شاخ گوزنی مستقیما بر روی بستر نصب می شود . در غیر این صورت باید حفاظ را به دیوار زیر بستر فلزی متصل کرد تا کاملا محکم باشد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی بستر خاص:

در برخی موارد بسیار نادر، درپوشی که بر روی دیوار قرار دارد از مواد خاصی همچون کامپوزیت تشکیل شده است. در چنین مواردی، نصب صحیح و بی نقص حفاظ بر روی دیوار به دانش و خلاقیت کارشناس نصب وابستگی مستقیم دارد. به همین سبب است که گروه صنایع فلزی کاوه از افراد با تجربه و با مهارت به منظور مشاوره جهت انتخاب حفاظ، نظارت بر ساخت انواع حفاظ دیواری و نصب آن ها در محل های مورد نظر بهره می برد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۱۲
  • ۵۸۹ نمایش
  • ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی